En sosem voltam oda a felbontasert, akarmelyik jatekfejlesztessel is kerultem kapcsolatban, mindig a "filmes efekteket" eroltettem es nem a texturakat, poligonokat stb. A egyik fo cel a fix frame-rate lenne, es egy frame-en belul minnel tobb "mozgassorozat" megjelenitese (elvileg motion-blur). De sajnos ehez meg keves a "vas":( Talan mar a PS3/XBOX2 birnak, de abban sem vagyok biztos. De ha megis, ha jol lattam a bemutatokat, a koncepcio tovabbra is az arkadosabb kategoria marad. Egyszerubb, eledhatobb, kissebb tudast igenyel a fejlesztese, koltseghatekonyabb.
Elofordulhat, hogy a "konzolokon is elfutatthato" jatekok atvandorolnak konzolra, es ott lesz jatekdomping, de nem is baj. Grafika, hang tuti, nem lesz gond driverekkel, kompatibilitassal, talan olcsobb, egyszerubb lesz a fejlesztes, jobb jatekokat tudnak piacra dobni, talan kevesebb lesz a warez, nagyobb a bevetel stb, ect, ...:)
De ha mas nem is, de az autoszimulator, a MOD-oldato-, hardcore-, online autoverseny tuti hogy PC-n marad;) Lehet hogy csak "nehany" fejleszto, jatek, sim-engine marad, es lehet hogy igy sokkal dragab is lesz egy jatek, de a tabor megmarad:)
Lehet, hogy a GTR "gagyi", de egy uj "tabort" szedett ossze. Es a SimBin folytatja az uj enginnel (GTL), az ISI kifejezetten PC-re gyartja, MOD-olasra a jatekat (rFactor), az LFS-t is hegesztgetik, ahogy megjelenik az S2 ismet "nepszerubb lesz", a 6-7 eves GPL meg mindig "fut", az F1C es modjai a mai napig nepszeruek, keszul a netKar Pro, az NR2003 es modjai eggyertelmuen "csucskategoriasak" az online versenyeken, es ha meg egy kicsit megtepazva is, a volt Papy-bol Krammer-ek barkacsoljak a First Racing-et:))))
Lehet, hogy nem olyan latvanyosak mint amilyen egy konzolcsoda lehet majd, de egy online verseny ezek barmelyikevel, egy "szimulatorosnak" biztos hogy sokkal nagyobb elmeny, mint egy csillogo, latvanyos, autocsodat korbe-korbe tologatni:))
Ez igy, negyed kettokor, szep kis szofosas volt;DDDDDDDDDD