A mai játékok többsége drága, drága a futtatásához szükséges hardver, de a szórakoztató volta megkérdõjelezhetõ. Kevés az ötlet, és az ötletes megvlósítás.
Azért akadnak kivételek szerencséére. Csak 1 példa. Szerintem az ötlet hatalmas, a kivitelezés csillagos ötös.
http://www.darwinia.co.uk/about/screenshots.html
Nah valahol itt kezdõdik az ötletesség. Minden szgépet szeretõ embernek tudom javasolni. Nagyon jó kis játék.
A másik: Minek egy ramaty játékot DVD-s, vagy x CD-s kiadásra tervezni? Ez a game 27 mega, és meg lehet sasolni milyen.
Véleményem szerint a játék készítésnek valahol itt kéne tartania 2005-ben.
- Kiváló ötlet.
- öteltes megvalósítás
- szkséges legyen a játékos részvétele a játékban, bele kell vonni a usert, ne csak agyatlan hentelés legyen
- A lehetõ leg kellemesebb gépigény
- Törekedni a kis méretre.
Hiába fut egy játék x,y rendszeren, ha nagy, erõmû kell hozzá, és 3 nap múlva megunod:)