Azt sugallja a cikk címe, hogy Kálmán szerint a koax (nem tudom hogy kell leírni, ciki) kábelé a telefonia jövõje, ez így egy nagy marhaság, miért pont a jeltovábbító közeg lenne bárminek is a jövõje, ez egy (szinte) elhanyagolható eleme az egésznek. Bár mint mondottam inkább a cikkíró a ludas a történetben, mert a cikkben ezt nem látom viszont..
Másik, éppen a UPC volt amelyik azért harcolt annakidején, hogy legyen korlát a kábelTV piacon, mert attól tartott, hogy a Matáv gyorsabban terjeszkedik mint õ. Erre most itt jópofiznak, hogy mekkora elõrelépés lesz a korlát eltörlése, miután már õk a piac döntõ többségének tulajdonosai, és a Matáv igazából feladta ezt a terjeszkedési vonalat :))
Erre mondom, hogy Kálmán cumizza a F...t ahol csak lehet, de tuti anyagilag megéri neki :)
Nem érzek különbséget az elõdeihez képest, nem látom a marketing szerû mûködésrõl áttért volna a minisztérium a fejlõdési pályára... Persze nem látok mindent, csak az ilyen cégszponzorált hirdetések húznak fel, amihez politikus a nevét adja, mikozben mindenki tudja, hogy a zsebében már ott a boriték, azért vigyorog ilyen lelkesen.. :)