Már bocs de ennyi erõvel minden játék szar amit kevesebben játszanak mint a BF42-õt vagy a modjait.
Amirõl azért jó tudni hogy annak idején alig találtak hozzá kiadót (mármint a BF42-höz) de látva a joggal megérdemelt sikerét azóta is egy csomóan próbálnak megszerezni egy szeletet ebbõl a piacból (Joint, Soldner stb. persze nem túl sok sikerrel, sztem ebben szerepet játszik az is hogy az erõs védelem miatt nincs meg az ingyenes beetetés márpedig az kellene hogy ha vki a BF-et la akarja lökni a trónról), miért ne próbálkozna a LucasArts is?
Elsõre pofára esett mert a SW önmagában nem volt elég és talán túl arcade lett a game hála a multiplatformos átiratnak, talán másodikra már nagyobbat szól a game (bár nyakunkon a BF2-vel ez nem igazán esélyes)
Viszont azt ne várd hogy a zászlófoglalós arcade stílus változni fog mert pont ez a lényege ezeknek a játékoknak, pár perc alatt meg lehet tanulni, nem kell hozzá egy bazi nagy kézikönyvet bevágni de ahhoz hogy vki igazán jó legyen rengeteg idõ és gyakorlás kell.
A profi résznél sztem BBird klánosokra gondolt, ott csak mész elõre és NEM foglalsz mert simán kinyírnak ;) Lehet hogy a zászlófoglalás elsõre baromi egyszerûnek vagy egysíkúnak hangzik (botok ellen az is) de összeszokott csapat ellen már nagyon oda kell figyelni és legalább olyan taktikázás kell mint akármelyik "igényesebb" játékban, a BF-et is a klánélet tartja a felszínen még mindig.
A single résztõl én most sem várok túl sokat, elég ránézni a BF vagy a SWB1 singlejére és nyilvánvaló lesz hogy csak egy egyszerû tutorial az egész hogy ne a szerveren égesse be magát a gamer hanem legalább az alapokat offline megtanulja, arra viszont bõven elég. Ezek a gamék multira vannak tervezve, singleben kb. akkora élményt nyújtanak mint egy single MMORPG :D
"populáris felállás"
Melyik kiadónak nem az a célja hogy minnél többet adjon el a játékából? Ha erre van igény akkor ilyet csinálnak.