Egy multiplayerre fejlesztett játékon milyen bonyolúltságot vársz? :-) BF1942 talán komolyabb volt? Ugyanaz, csak SW világban van ez.
Hát azért vannak normálisabb, küldetésalapú MP játékok is, ha azt nézzük, hogy az OFP-bõl miket lehet kihozni... Pont az a bajom, hogy megrekedtek a BF stílusú játékmenetnél, ami kb. olyan értelmes, mint a fecskefarkú pikkelyes hegyivakondok.
Szerintem egyátalán nem volt katasztrófális,de mindegy,amugy állitólag USA-ban,meg ugy általában nagyobb a sikere a játéknak mint hazánkban,talán a másik battlefront topicban olvastam hogy vagy 3 milliót eladtak belõle,szal..
Attól, hogy valamibõl tõbbmilliót adnak el, még nem lesz automatikusan igényes és kidolgozott játék. Populáris még lehet, de a kettõ nem ugyanaz.
A küldetés alapú az a RepublicCommando, ez pedig egy multira kiélezett game mint a Battlefield sorozat összes tagja. Igen, szar benne a single mert NINCS BENNE SINGLEPLAYER. Az csak egy tutorial hogy ne a szerveren bénázzon a nép hanem offline tanulja meg az alapokat.
Khmm...
Mert ugye egy Multiplayer játék nem lehet küldetés alapú?!?!?
Mi a fene van itt?!? Senki sem ismeri az UT Assault pályákat? Az OFP-t? A JointOps-ot?
Elhiszem hogy marha népszerû a BF féle zászló/terület foglalás, de ennyi az össz igény egy multival szemben?!?
Kövezzetek már meg, ha egy Star Wars Star Wars multijátéktól én olyanokat várnék el, hogy valódi feladatokat kelljen végrehajtani, ne pedig csak spawnpontokat foglalgatni!!!!
Igen, szar benne a single mert NINCS BENNE SINGLEPLAYER.
Ki a fene említette itt a Singleplayert?!? Mert én ugyan nem...