A Star Wars: Battlefront 2 értelemszerûen nem szakít az elsõ részben lerakott alapokkal: továbbra is a csapatalapú multiplayer küzdelmekre koncentrál a játék. Finomítások persze lesznek: az elsõ rész „foglald el X, Y és Z stratégiai pontokat, aztán tartsd õket, amíg bírod” szisztémáját egy jóval komplexebb, a korábbinál változatosabb lehetõségeket felvonultató, feladat-alapú rendszer váltja fel. Pályákból minimum tizenkettõre számíthatunk, ezek javarészt az Episode III alapján készültek, a többit pedig a klasszikus trilógia helyszíneibõl ollózták össze a fejlesztõ urak Az ûrharcok szerelmeseinek jó hír, hogy ezúttal hatalmas ûrcsatákat is vívhatunk a földi küzdelmek mellett, sõt, néhány misszió kombinálja a kettõt. Példa a hibrid kiszerelésre: osztagunk egy anyahajóról indul, aztán az ûrben folytatja a harcot, végül pedig betámadja az ellenséges anyahajót, belülrõl zúzva szét annak pajzsait és reaktorát. A fenti újdonságokon felül egy új játszható karakterosztály is bekerül a kínálatba: a második részben jediként (is) belevethetjük magunkat a küzdelem sûrûjébe, ráadásul (állítólag) mindkét oldalon – azaz a sötét oldal is kivillantja a foga fehérjét. A jedik megjelenése nem csak szimpla fényszablyás vagdalkozást jelent majd, a fejlesztõk jelenleg is a különféle erõ-képességeket balanszírozzák, azaz bevethetünk (szinte) mindent, amit a filmekben láthattunk. Van még egy jó hírünk: növekszik a résztvevõk száma, a multiplayer viadalokban ezúttal huszonnégyen (Playstation 2) vagy harmincketten (PC, Xbox) lyuggathatjuk ki egymás bõrét a színes lézersugarakkal (meg minden mással, ami éppen a kezünk ügyébe kerül).