Klasszikus? Hát izlések és pofonok, de azok a játékok általában erõs utánérzések voltak, ráadásul többnyire nem túl igényesen megcsinálva. Hajdan a LucasArts képes volt igényes játékokat készíteni, amelyek irányt mutattak. Amikor az FPS játékok még csak bontogatták a szárnyaikat, és a legtöbbnek a játékmenete kimerült abban, hogy "keresd meg a piros, a kék és a zöld kulcsot, majd menj a kijárathoz", és története nem nagyon volt az egésznek (pl. Doom I.-II.), akkor a LucasArts olyan játékokat hozott ki, mint az Outlaws, amely köré egy elsõ osztályú történet volt kerekítve, jól megcsinált játékmenet (lopakodni az banditák táborában, dinamittal robbantani a bányában, stb.) és brutálisan hangulatos zenével. Akkor még a LucasArts mutatott irányt a játéfejlesztéseknél, és nem csak követni igyekezett a trendeket...
Vagy beszélhetnénk a Jedi Knight elsõ részének valós szereplõs videóriól például...