A LucasArts fõleg az új SW filmekbõl készült játékok PC-s bukása miatt óvatoskodik. (Az utolsó már eleve csak konzolon jelent meg.) Persze azoknak a minõsége is megkérdõjelezhetõ volt, de ettõl függetlenül a PC-sekre nézve kedvezõtlen tanulságot volnat le belõle. Majd most a Fracture és a Force Unleashed kapcsán elválik, hogy tényleg hanyagolni akarják a PC-t az ilyen stílusú játékaikkal, vagy csak idõleges konzol-exkluzivitásról van szó. Ha jó lesz a fogadtatásuk, talán kevésbé fogják sajnálni a pénzt a PC-s portolásra.
"Valószínûleg máshol is várják vagy várnák a folytatást!"
Ez így van, máshol is sokan várják, aztán letöltik szépen ingyen. Ebben a mûfajban a PC jóval kisebb piac, mint a konzol (bár szerintem is nyereségesek lehetnének), és több cég is azért késlelteti a PC-s megjelenést, hogy legalább ne legyen mit lewarezolni addig is, konzolra minél többen vegyék meg. (Persze konzolon is van warez, de tõlünk fejlettebb országokban jóval kisebb arányban, mint PC-n.) Nem biztos, hogy ez a legjobb üzleti modell, de a korábbi üzleti sikerekhez való visszatérést talán ettõl remélik.