Az SWG PreCU elõtti idõszaka a mai napig a legbonyolultabb, legkomplexebb MMO-ja (lenne, ha még lenne), és tegyük hozzá, hogy abban az idõszakban volt a legnagyobb "népsûrûség" ~2millió játékossal. Tehát a kérdés, hogy 5millió idiótának évesnek készítsünk játékot, vagy 2-3millió értelmesnek. Elõbbi hozza a pénzt, de elkergeti az új játékosokat, utóbbi valamivel kevesebb pénzt hoz eleinte, viszont vonzza a játékosokat, színvolnalassá teszi a játékot.
A marketing része tehát bizonyos szinten nem számít, az számít, hogy a fejlesztõk kevés munkával akarnak sok pénzt keresni. Ez is normális, de már más téma.
Egyébként Bioware-t ismerve, közel sem lesz olyan egyszerû a játék, mint a WoW, kezdve ott, hogy a questek változatosságára, történetre fektetik a legnagyobb hangsúlyt, az összes NPC szinkronhangot kap, stb. A dev blog alapján inkább egy coop cucc lesz ez, mint a megszokott grindelõs, gyüjtõgetõs szociális marhaság. Persze majd meglátjuk.