PvE tartalmat érdemes még megemlíteni.A public questek melyek remélem
kiterjednek majd az instance és PvP zónákra is,lesznek úgynevezett
story questek is.A story quest részek instance zónák.Rajtunk áll,hogy
erõszakos vagy békésebb módon oldjuk meg questet.Ennek megfelelõen fog
emelkedni dark vagy light pontjaink száma.
Pl.-katonaként eldönthetjük,hogy egy településen bujkál egy körözött személy akkor mi nem szarozunk és szétlõjük egész telepet vagy inkább megkeressük és csak õt likvidáljuk
-vagy ügynökként megmérgezünk egy kutat vagy csak célszemélyt
Kis félreértés alakult itt ki,mert attól,hogy valaki pl birodalmi ügynökként a békésebb megoldást válassza amitõl a light pontja emelkedik
még nem kerül át a köztársaság oldalára nem jelent frakció váltás a
köztársaságot sem fogja jobban szeretni és a saját frakcióját sem akarja
bomlasztani.Ez a jellemét,személyiségét tükrözi majd,hogy vérengzõs
vagy diplomatikus típus.Miben,fog megnyilvánulni?Miért jó nekünk ha
nagyon light vagy nagyon dark?Valószínûleg rewardot kapunk érte,nem
hiszem,hogy felszerelést valószínûleg arról lesz szó hogy képességeket
skilleket.
Kérhetünk segítséget játékosoktól többen is mehetünk story küldizni.
Amikor elõször teljesítünk egy story q-t az fogja döntõen befolyásolni
dark/light pont szint emelkedését ez visszafordíthatatlan,többször
is végígtolható,de az már csak kis mértékben fogja változtatni dark-light arányt.Szal lehet segíteni másoknak akkor is ha õ másképp