- azt gondoltam a képernyõn ugráló betûket nem fogom tudni elvieslni, de borderlandsra rákattanás után bizton állíthatom hogy el tudom viselni ;)
- Kinézhet ez úgy játékmenetre mint 1 borderlands, csak épp folyton új területeket járunk be? Hogy kell elképzelni?
- A harcrendszeren látom hogy nem felváltva pörgetünk 2 animot 'osztjólvan, hanem elég konkrétan megcsinálták. Grafika is ottvan a szeren az unreal2 és 3 között (részemrõl ez pozitív megállapítás ,mert szerintem azt, hogy hol ér véget az ue3 azt még senki nem látta max. Epicék házon belül)
- az ellen AI-jától mit lehet elvárni? Ha valaki egyáltalán nem akar AI ellen questelni megteheti hogy folyton pvp-zzen? Le lehet tudni a questelõs részt sebtében hogy utána "újult erõvel" vesse bele valaki magát a pvp-be kvázi arra hegyezve ki a játékélményt?
Akkora mmo noob vagyok hogy nekem ezek teljesen reális kérdéseknek tûnnek, ezért , légyszi ha kritizálni akarsz akkor az ötletet kritizáld ne pedig engem, és indokold is meg.