Tegnap stu (azon keves videosok egyike, akinek nezem a cuccait, mert tenyleg informativ, rovid es nem valami bazari mutatvany) nyomott egy hisztit twitteren, mert egy bazisnal 3-4 ember varta a spawnt, az otodik ember meg o volt valahol feluton egy masik spawn pontra. Es nem ertette, hogy ennek mi ertelme.
Na most en meg azt nem ertem, hogy amikor megvan az alap 14 pontos bonusz, majd megvan a tovabbi X pontos bonusz is, de a 12 perces TFO-bol meg van hatra 7-8 perc, akkor miert eri meg daralni ezeket a tholianokat? Se nem ad tobb jutalmat, se nem ad tobb progresst, egyszeruen ott vege az egesznek es afk. Nem sok ertelme van tobb energiat onnantol kezdve az adott menetbe invesztalni.
Azert irtam ezt, mert az SWTOR is jelenleg ezt csinalja, mFP-t egyszeruen nincs ertelme menni puggal, mert ha kifogsz egy olyan partyt, aki hamis tankkal es kamu healerrel jon, a dps meg haromgombos szpemmer, akkor minden ott toltott ido felesleges idopocseklas. A jatekosok tobbsege feloltozik conquest vagy veteran fp cuccokbol, mert bar a statok picit elternek (tobb stamina, kevesebb acc, stb.), de azok megvannak szolozva, megvannak hamar akkor is, ha hulye a pug. Es akkor ott van az a szitu is, amikor jo jatekos vagy, de 1-2 itemlevellel alacsonyabb, mint egy egy "verprofi" idiota es akkor mar eselyed sincs bizonyitani, megy a kick.
A vege az, hogy mindenki sajat maganak grindeli a geart, elobb conq-t, aztan a fragmentseket es conq.recommeket, majd abbol az FP geart es az OP geart ugy, hogy a labat be sem teszi oda, vagy ha igen, nagyon ritkan. A jatek meg tamogatja, sot, batoritja a jatekost erre, lasd a konnyiteseket es a korlatozasok, pl. az FP/OP gear vendorok kinalatanak elerhetosegenek a feloldasat.
Elkerulendo ezt az egesz toxic szarsagot, tessek osszeirni itt az SG-n, hogy kinek milyen karaktere van, milyen szerepet tud bevallalni, es hajra, nyugisan lenyomni kozosen az mFP-ket, mert csak akkor lehetsz benne biztos, hogy nem orulsz meg a vegere.