pont ez a bokkeno, hogy 40 eves autok:) A leggyengebb is ~200HP (600kg) a legerosebb meg ~450HP (1300kg), azert az akkori gumi, felfuggesztes technikanal kicsit erdekes lenne, hogy a kanyarban padlo gazon (magasabb fordulaton is) egyszeruen csak kanyarodik, tolja az elejet, es inkabb csak gaz elvetelnel kezd "kifordulni" a hatulja;)
Bar ez is "csak jatek" mint a tobbi, de nezd meg a GPL-t vagy a netKar-t (abban a Ferrari GTO-t), ami "hasonlo" technika-teljesitmeny, hogy menyire "harap" az auto hatulja;)
Az egyik munkatarsam autos ujsagnak is dolgozik, szokott tesztelni foleg regi autokat is, ment mar az itteni Jaguarhoz hasonloval (bar nem ezzel atipussal, nem ilyen erossel stb.), de azt mondta vadalat:) Atlag embernek hasznalhatatlan, csak "felkeszult elmenyvezetesre" jo, az egesz auto szinte a pilota mogott "tekeredik":))