Szerinted az átlag otthoni ember párhuzamosan játszik, és futtat errõforrásigényes alkalmazásokat az otthoni átlag user, szerintem meg nem. Maradjunk annyiban, hogy akit érint a kérdés, majd dönt. :P
Nem AI számolásról beszélek, hanem a videokártya kiszolgálásáról. Annak is meg kell mondani hogy mivel mit csináljon, itt lehet sokmindent párhuzamosítani. Pl. ha elfordul a kamera, akkor minden kirajzolt objektum ugyanúgy fordul, mindegyikkel ugyanazt a transzformációt kell elvégezni, ez máris lehet annyi párhuzamos programszál ahány objektum van. És ez csak 1 példa.
Csakhogy ehhez az engine-nek magának kell támogatnia a két magos rendszert, és ez hiányzik jelenleg! De erre is majd pontot tesz, ha megjelenik ez a bizonyos ForceWare.
Ám eléggé bizonyos vagyok benne, hogy ez a "kétmagos procikat is már támogatjuk" szöveg csak egy reklámfogás az nVidiától, és nem több...
Azt a sok 5-10 %-ot összeadod, máris jelentõs.
Nálam az A64 "üresjáratban", tehát 10-15 megnyitott weboldal, Office, tûzfal, MP3 lejátszás, max. 2-7% szinten foglalja le a procit. Szóval nem olyan vészesek a háttérben futó alkalmazások azért...