Akinek kell film és nincs pénze, az lemegy az aluljáróba/helyi piacra stb. és a dealertõl megveszi az írott CD/DVD-t. És most fordítsunk egyet a dolgon. Akinek nincs pénze eredeti DVD-re, annak szerinted telik olyan VIVO-s videokártyára, amivel jó minõségben digizhet be saját maga?
Az objektum transzformáció rossz példa a VGA-nál. A processzor feladata gyakorlatilag a poligon csúcspont kordináták kiszámolására korlátozódik (az MI mellett). A különbözõ transzformációval, bevilágítással kapcsolatos dolgokat a VGA is képes elvégzni (úgy kb. a GF256 óta). Ha ezt a feladatot, a VGA helyett a procira hárítják, az már a programozó sara.
"Azért ahhoz hogy 1 adatot átlökjön az agp / pcie buszon, elég sokmindent kell számolni vele a procinak."
Konkrétan mire gondolsz? 2d desktopra (ugye a Longhorn még messze van)? A Virge 3D óta a 2D objektumok kirajzolásának gyorsítását a VGA végzi. Ez az állítás max. az S3 Tri64 és régebbi VGA kártyákra igaz (ott viszont ISA/VESA/PCI busz volt). 3D objektunok esetén pedig lásd a fentebb leírtakat.
Ez olyan "Nesze semmi, fogd meg jól." állítás, utólag bármit bele lehet magyarázni. Légyszíves konkrét dolgot leírni az érdemi vitához.
Az IDE vezérlõ úgy a DMA üzemmód feltalálása óta nem terheli a processzort, csak a PCI vagy PCIE busz sávszélességét (az utóbbi viszont a HT 2000MB/s áteresztõképessége miatt nem probléma, lévén a mostani merevlemezek még 150 MB/s-re is képtelenek RAID 0 tömb nélkül). Ez is rossz példa.
Nics sok 5-10%. Jó lesz az maximum 5-10%-nak. Ha neked a háttérben futó alkalmazások (tûzfal, vírusirtó stb.) 10 %-nál többet esznek, akkor baj van a gépeddel.