A probléma az hogy nem látod be hogy tévedtél. :D Az az 1-2% csak az a része a tényleges procihasználatnak, ami az adatforgalomból ered. A LAN vezérlésére fordított prociidõt te nem látod.
Biztos szûkös szellemi képességeim fosztanak meg attól, hogy megértsem mit próbálsz meg felvezetni. Továbbra sem értem, hogy ha a CPU-t max. 2-3%-ban terheli le általános használatban egy letöltés (ami ugye az emberek elsöprõ többségénél a max. leterhelése a hálózati résznek), akkor hogy lesz abból 5-10%-os leterheltség, mint azt te állítottad a #349-ben.
Max. akkor lesz ennyi, ha a 3Mbites netem hirtelenjében felbõvül vagy 100Mbites-é (én szivesen kipróbálnám... :)), és ekkora sebességgel állok neki letölteni. Miután ennek veszélye (akár világviszonylatban is) meglehetõsen csekély mennyiségû embert érint, szvsz a felvetett probléma még csak említésre való mértéke is drasztikusan lecsökkent.
Más meg nem.
Kérem tegyék fel a kezüket azon személyek, akik számára alapszintû elvárás, hogy egy játékkal legalább 1600x1200-as felbontásban, anisotrop szûrõt és élsimitást csontra húzva játszhassanak.