Kell egy fõ történetvonal ami mind a területek bejárhatóságát megszabja, mind a következõ feladat/küldetés helyét egyértelmûen meghatározza, esetleg még alakítja is a helyszíneket. Egyszóval ha csak annyira lesz openworld, hogy az a szabadság érzetéhez minimálisan szükséges szintet megüti, de egyáltalán nem hozza elõ a "hova a faszba menjek most az 1000 hely közûl" jelenséget, plusz nem kell száz kilómétereket utazgatni örökké százszor bejárt útvonalakon, és a helyszínek is elég egyediek lesznek, akkor szerintem beleférne.
RPG elemek szintén így, kasztok, skillek, talentek egyértelmûen kizárva, viszont pl a fegyverek és jármûvek terén elférne 1-2 elem. Na meg a questek, ha elég szorosan kötõdnének a történethez szintén beleférnének. A dinamikus napszakok sem lennének rosszak, bár az a Source féle BSP formátummal kb lehetetlen, plusz a jelenlegi látványvilág is azért olyan amilyen, mert fix fényviszonyok vannak (az apróbb dinamikus fényeket leszámítva).
Ja és nyilván csakis FPS irányítással és kameranézettel ahogy eddig.
De ha ezeket így mind összehozzák valahogy (és azért sok mindent összehoztak már) akkor jó lehet ez higyjétek el. Meg egyébként is ott van, hogy "this one will also be action oriented", szóval eleve szó nincs itt szarráRPG-sítésrõl.
Egyébként eddig talán a Far Cry 2 az, ami a legközelebb járt ehhez az RPG elemes FPS stílushoz, csak abban is túlságosan nyílt (és nem túl változatos) a világ, plusz a történet nem valami nagy szám.