Ez kimaradt eddig ezt nem is tudtam igy mégjobban várom:
Kezdéskor választhatunk élethû vagy fantasztikus sztori között. Ha az elsõ opciót választjuk, semmi földöntúli nem történik a történet során, végig nukleáris fenyegetés ellen harcolunk. A második opció választásával azonban a fõhõs idõvel szörnyeteggé válik és utazik az idõben. A nem-lináris pályák végigvitelében szabad kezet kapunk. Néha különleges, történet-meghatározó csomópontokkal találkozunk, amelyek elérésekor ha nem avatkozunk közbe, akkor a játék maga dönt és annak megfelelõen folytatódik a sztori.
Hõsünk a kulcsfontosságú részeknél erõteljes érzelmi kilengéseket produkál: bepánikol vagy félelmet, dühöt, kétségbeesést, ihletet, tehetetlenséget érez és ennek megfelelõ pozitív, illetve negatív bónuszokat - képességeket kap, melyeket használhat, ha úgy kívánja. Számítsatok autósüldözéses, közelharcos, lopakodós és szabotõr részekre, melyeket komoly fizikai modul támogat. 30 egyedi NPC-vel találkozunk. Küldetések során lázadó osztag katonájaként vezetõnk parancsait kell teljesítenünk.