igen , ez nekem is eszembe jutott, meg, hogy az árnyékok nem fognak ugy mozogni a kabinga ahogy a gép és ez is sokat befolyásolja a térbeli helyzet megitélését, de ha valakinek az a legnagyobb gondja, hogy nem tudja kapcsolgatni a gombokat VR alatt akkor arra ez is megoldás, de én sem ezt az irányt választanám.
Viszont azt még mindig nem értem meg, hoyg miért nincsenek karok a kézfejhez VR alatt? ott vannak a csont alapu IK vezérelt animáciok és a jáűték kezdetekor lehetne kalibrálni, hogy milyen távolra tudja kinyujtani az ember a kezét azután fixálná a távolságot és a csontok hosszát igy a kézfej poziciojábol meg lehetne határozni a karok helyzetét. Nekem ez is nagyon illozio rombolo, mikor csak egy lebego kézfejet látsz egy FPS ben, annál még mindig jobban el tudnám fogadni ha valami glichesen mukodik mint a lebegö tárgyat a levegőben.