A probléma az ATO és az MI. Lényegében a standard ATO által létrehozott támad packageket leradírozza az Sz-300, ha nem emberi SEAD kíséret van mellett. Még úgy is sokat lelő.
És mivel a játék lelke a hadjárat, ha telerakod olyan dolgokkal, amit nem 3D-ben az MI nem tud kezelni, 2D-ben meg az engine, akkor mi értelme az egésznek? Ha engem kérdel nem sok. Tehát lehet belepakolni a csodás csodafegyvereket, csak éppen hol itt, hol ott esik hasra játék ezekben a nagy összképet nézve. Meg repülsz a múzeumi ÉK erő ellen. Na, ennek mi értelme?
Ezért a szívemnek legközelebbi dolog, ami hitele az, hogy Block 25-tel repkedek '80-as évek végi környezetben. A kabin kb. hiteles, a színeket kell kikapcsolni. A fegyverzet csak AIM-9 és AGM-65 a PGM csúcsa, még LGB sincs. 1991 "early proto" megközelítéssel, meg a TFR-es LGB-s F-16C és HARM mellé, HTS pod nélkül.
Ezt FASZÁN TUDJA játék és ott van mellé az összes legacy SAM, a MiG-29 9.12, Szu-27 és, ha akarod, akkor egy kevés Sz-300PSz, Buk-M1. Igen faintos élmény. Van AG képességed a két szép szemeden túl, mert a Block 25-ben ott volt már a DBS mód is.
Egyedül a GPS navigáció és a data link nem jó. Ebből DL kikapcsolhat, de akkor is marad az OP rádiózás a "say my pos", mert TŰPONTOSAN mindig megmondja az MI, hogy hol van, mert virtuálisan a data linket használta mindig is erre kód. A GPS helyett meg INS kéne sodródással.
Tehát azért az igen izgalmas, hogy ha szovjet-NATO összecsapást modellezne valaki mondjuk Nordicon és kis fantáziát enged, akkor azért bele lehet futni Buk-M1-be és egy-két kiemelt helyen Sz-300PSz-be és van Szu-27 és MiG-29, a túloldal meg F-16A, F-16C nuku BVR, de van F-15A, F-4G dedikált SEAD stb.
És ezt tudja kezelni az ATO is. Itt a játékos beleülhet az F-16-ba. De kis hh folytatás fantáziával leghet limitál mennységű AMRAAM-os F-16C és F-15C a hh-s szovjet gépek és kevés poszt hh-s SAM ellen.