Amit Repvez ír, a bingo-t alacsonyra állítod, az a BINGO figyelmeztetés megszüntetésére jó.
Ha nem a bingo hanem alacsony üza miatti jelzés, a FWD- és AFT FUEL LOW lámpákra gondolsz (első és hátsó tankok adott szint alá mennek), akkor a DCS kapcsoló melletti Drift C/O - NORM - WARN RESET kapcsolót kell lefelé pöccinteni (Warn Reset), akkor a HUD-ra tett figyelmeztetéseket, és a hangjelzést is kikapcsolja. A figyelmeztető lámpákat, egyéb jelzéseket nem.
A Bingo beállítást ne a 131. oldalon keresd, az csak a 3.45-ben volt így, 4.37-hez a gép rendszereit bemutató részt kicsit átszervezték, a "BMS - Training Manual.pdf"-ben a 24. oldalon írják le. Egyébként DED-en LIST majd a 2-es gomb visz oda.
A bingo page-et gyakran használjuk, légi utántöltés közben is be szoktam kapcsolni mert a bingo értéke mellett a pontos fuel mennyiséget is mutatja, amit ha kiteszel HUD-ra (jobb oldalsó HUD panel-en, a DED DATA-ra kapcsolj át) akkor ott előtted a HUD alján mutatja pontosan, hogy mennyi üza van, és ebből elvileg könnyen kiszámolhatod, hogy kb mennyit kell még tölteni.
Viszont azt jó tudni, hogy az üza mennyiség kijelzés tévedhet (mint az eredetin), pár száz font üza ide vagy oda simán beleférhet, hogy nem pontosan mutatja (volt már, hogy gurulás közben negatívba ment a számláló, de a hajtómű még járt). 1000 font alatt figyelni kell már rá (ott már egy egyszerű átnyomásnál is leállhat, szal kerülni kell a 0 vagy negatív G-t), 600 font alatt meg már közvetlen vészhelyzet van, bármikor leállhat, nem csak a nullán.
(Ha mást nem, a dash 1 manualt érdemes meghagyni a 4.35 doksik közül, ezt az elejére tett, a repülőgépet bemutató részt kiszedték 4.37 doksiból és a training doksiba integrálták, ami ott lehet, hogy hasznos, de hogy miért kellett dash 1 -ből kiszedni azt nem tudom, ez tök egyértelműen balról jobbra végigment a kabinon, melyik panel micsoda, milyen gombok vannak rajta, nagyon hasznos volt. Miért nem maradhatott két helyen, azt nem értem).