Egészen biztos, hogy levan dokumentálva, hogy mi ment tönkre, mit csináltak rajta stb. de szerintem ezt nem (feltétlen) kötik az orrodra.
Szerintem annyi driftelős, trigger ragadós stb kontit kapnak vissza, hogy gyakorlatilag 10sec alatt csekkolják, hogy tényleg szar-e, és ha igen akkor már postázzák is a refurbished darabot, a kontid meg megy a repair teamnek javításra. De persze az is lehet, hogy csekkolás után megy a repair teamnek, és miután azok megjavították küldik vissza.
Tényleg nemtudom. Úgy lehetne lecsekkolni, hogy mielőtt kiküldöd valahogy megjelölöd, hogy tuti betudd azonosítani, hogy azt küldted ki, és ha azt kapod vissza akkor nyilván javították, ha meg nem akkor meg egy felújítottat küldtek.
Egyetlen egyszer gariztattam a One-X-emet, aminek 99%, hogy HDD problémája volt, de ők annyit írtak vissza, hogy leresetelték a gépet gyári beállításokra.
Gondolom ez csak valami bullshit volt, mert mielőtt kiküldtem lereseteltem én vagy 3-4 alkalommal, habár azt eltudom képzelni, hogy ennek is vannak szintjei.
Mindenesetre az eredetileg kiküldött gépet kaptam vissza, és azóta semmi baja. Szerintem simán kicserélték benne a HDD-t, de ezt sajnos nem tudhattam megnézni, mert ugye akkor még élt a garancia és nem bonthattam fel.