Az lehet hogy ott dolgozol, de valószínû hogy pályán (pl.hungaroring) még egy percet nem mentél utcai autóval sem nem hogy valami GT-s verdával.
Õszintén milyen sebességérzetrõl beszélsz a ring egyenesében 240-250 el repeszteni kb. olyan mint a jóval keskenyebb városi úton 80-al pengetni.
Igen, aki elõször megy az autójával a ringen az sorra el is b.ssza a kanyarokat mert rohadtul nem érzi hogy mennyivel penget csak ha lenéz az órára.
Az NFSU-ban gyakran 200 felett pengetsz a szûk városi utcákon, tudod mit látnál ilyen tempóban egy nagy SEMMIT a melletedd elsuhanó fák vagy villanyoszlopok egy folyamatos falat alkotnának.
Szóval sebességérzetben igenis reális a GT ellenben pl. az NFSU-al elég ha 1-2 NASCAR futamot megnézel 300 felett mennek, de egy belsõ kamerás képnél fel sem tûnik.