kerékcsere: van a forzában is kiállás, tankolás, csere, javítás, igaz nincs benne animált box a Nascar alatt
Idõmérõk, részletek: ezek sajnos felemás dolgok, mivel a liszenszelt szériák, nem teljes körû liszenszre épülnek vagyis negyed annyi pálya ( se ), negyed annyi autó ( se ), szabályrendszer se, körítés se... mind a két játékban sutamegoldásokkal vannak ezek. Tény hogy a Nascar a GT5ben hangulatos körítést kapott, de a WRC az pl semmi!
FFB: GT5ben ez eléggé kormányfüggõ ( gondolom én ), mert hiába támogatja az én FFB Formula Exemet, az FFB olyan hartmatgyenge, hogy szinte nincs is... és állítani sem lehet semmit a kormányon! Forzában tudom állítani az erõsséget, de ott is lehetne jobb.
Fizika: Forza 3 esetében még jobb volt a GT5, most már nem, vagy egyforma... kinek melyik fekszik. Firza 4 új szimulációs kormányzása sokat lendített rajta.
Belsõ: Forza 4be már mozog a belsõ, hangyafasznyival jobban is mint a GTben. A jótól még ez is messze van.
GT nézet... tényleg olyan érzés hogy hasítod a szelet, amikor motorháztetõ helyett felültet a tetõre és a motorhangot elnyomja a szél süvítése. Érdekes nézõpont hogy az egyik alap nézetet kihagyjuk a játékból. Nem értem a japókat, de ez csak 1 a sok millió hülyeségbõl ami a GTben van.