A 2008-as évet a Suzuki csapat tanuló évnek szánta. Mint új csapat elsõsorban a kocsi fejlesztésére és a csapat összeszoktatására helyezték a hangsúlyt.
Az év elsõ felében sok mûszaki probléma adódott az SX4 WRC-vel, ami új konstrukció lévén várható volt. Nem elfelejthetõ, hogy a Suzukinak a WRC sorozatban semmi tapasztalata nem volt. Szinte alapoktól kellett kezdeni mindent.
A világbajnokság nyári szünetében a finn rally elõtt a kocsit szinte teljesen újjáépítették az addigi tapasztalatok alapján, ami meg is látszott az eredményekben. Az SX4 WRC sokkal megbízhatóbb lett. Az utolsó hat futamot mindkét versenyzõ befejezte.
Érdekesség, hogy az átépített autók az addigi francia rendszám helyett magyar rendszámmal rendelkeztek.
Futam Monte-Carlo Svéd Mexikó Argentin Jordán Szardínia Görög Török Finn Német Új-Zéland Spanyol Francia Japán Nagy-Britannia
Az év végén P-G Andersson a 12.-ik helyezést érte el 12 ponttal, míg csapattársa Toni Gardemeister a 13.-ik helyet 10 ponttal.
Sajnos a 2008 õszén kialakuló gazdasági világválság miatt a Suzuki 2008. decemberében bejelentette, hogy határozatlan idõre felfüggeszti a WRC programját. Sajnálatos ez annak a tükrében, hogy az SX4 WRC-k az idény második felétõl kezdtek megbízható és veszélyes ellenfelévé válni a többi gyári csapatnak. A Japán Rally SS19 Sapporo-i gyorsaságit Toni megnyerte, ezzel megszerezve a SWRT elsõ világbajnoki gyorsasági gyõzelmét. Sajnos már nem tudjuk meg, hogy egy kiforrt, megbízhatóan teljesítõ SX4 WRC mire lenne képes...
Remélhetõen a válság elmúltával még látunk sárga Suzukikat a pályákon!