"Set" "A,B,C" - gondolom ezt nem kell magyarázni, ez 3 elmenthetõ beállításprofil az autónknak.
"Power (HP)" - Lóerõ/teljesítmény - ez ugye jó ha van, csak tudjuk az úton tartani, az alul szereplõ "Perfomance Points" határokba így férhetünk bele, bizonyos versenyek nem engednek túl erõs géppel indulni.
"Weight" - gépjármû súlya, ezzel is variálhatunk, ha a "Perfomance Points" értékein belül akarunk maradni / melyik a jobb? nagyobb teljesítményû/nehezebb auto, vagy könnyebb/gyengébb motorral? kanyarban? egyenesben?
"Tyres" - Gumik, a kézikönyv szerint 9 féle , a legalsó a legnagyobb tapadású / nem vettem észre, hogy kopna vagy koszolódna...
"Aerodynamics" - (légellenállás) elõre-hátra, amikor változtatjuk a jobb oldalon a Top Speed-en látszik hogy mit csinálunk, kisebb leszorító erõ: kisebb tapadás nagyobb végsebesség , ez is beleszól a "Perfomance Points"-ba
"Ride Height" - gépjármû hasmagassága - stabilitásba, kanyarodásnál érezhetõ a szerepe, pl f40-nél, ha alacsonyabb a súlyponnt is alacsonyabb, stabilabb nagy ívû kanyarnál, de pl kis ívnél nem "billen" az auto nem kanyarodik annyira./ ide még kiegészítést várok mindenképpen