kontrollerrel, automata váltóval, abs, traction control meg ilyen hülyeségek kikapcsolva, szimuláció alapból professional ugye.
na most, melóba vagyok, részleteket csak holnap tudok mondani :)
egy kis kitérõ erejéig: sokáig úgy tekntettem a nascar versenyekre, melyek többsége ilyen döntött oválpályán van, hogy nem olyan nagy kunszt. hát nem a fenét nem :D nagyon profi ez a gt5.
játékmenettel kapcsolatban, 2.-3. kör lehet igazán éles ugye, mert ekkora gyorsul fel a kocsi igazán, ha hibázol alapból 2 kört buksz be,ha nem hármat halmozott bünti miatt. falnakütközés passz, gondolkoztam, hogy hogy figyelhet a progi: adott falszakasz, adott sebesség, puff, bünti?! passz.
lényeg: kerekek, r2\r3, +3 lóerõ, +5 leszorító, innen a súly kiszámíható. a kocsi magasságát levettem elöl hátul 10 mm-t, gondolkoztam h leszorítóerõ miatt hátul feljebb hagyom. Hm, rugózás 5 körül volt elöl hátul, damper = legnéscsillapító 7-7 körül, nem is nagyon pattogtam. toe in elöl talán +valamennyi, holnapra pontosan megnézem. fékerõt elöl egy kicsit megnöveltem.
váltómóka: úgy érzem ez lesz a kulcs. plafon a célegyenesben, meg a hátsó nagy egyenesben 286 volt, kanyarsebesség nem mehet 270 alá, szakaszos kormányzás, fullgázzal, ezzel javítottam fél másodpercet a vége fele.