ma azzal kísérleteztem elõbb, hogy leveszem a hp-t, és könnyû autóval nagy leszorítással megyek, de nem jött be!
helyette több lóerõ +3 körül inkább több súllyal és kevesebb leszorítóerõvel, így megvolt a 288 max is!
a hátsó nagy egyenes utáni hosszú kanyar a kulcsfontosságú :)
a kocsit én is leültettem (ride height), spring rate-ben még nem gondoltam ekkorára. max turning angle mehet 45ig, elvileg jobban fordul tõle a kocsi.
abs lehet 0 szerintem de kirpóbálom így is. ja és van egy 6. helyezett magyarunk online daytonán.
persze én se értek hozzá, ezt gyorsan hozzáteszem :) gt4.ballor.hu-n van egy kis tuning leírás magyarul.
a váltó nagyon érdekes, fõleg az 5. és 6. ami itt a lényeges ezen a pályán szerintem. én az 5.et 250-260 körül szoktam hagyni, 6. pedig 310 körül, de így is jónak kell lenni!