A world PvP szerintem is az ahol nincsenek "védett zónák", no-pvp mapok. Az általam sokat emlegetett kriminal rendszer kell, hogy megvédje a játékosokat a városokban és kisebb falvakban, küldi adó helyeken egyaránt. A védett zóna az legyen ahol az õr rád lát.
Írok már valamit errõl nagy vonalakban hogyan képzelem el az alapelveit;
Úgy kell az õröket be állítani, hogy a jelenlétükben kezdeményezett PvP támadás eleve kudarcra legyen ítélve. Mert minek áll ott ha mellett is kinyírhat bárki bárkit?
A másik hogy legyen valódi következménye a player killnek. Pl; a killer ne mehessen vissza az örök közelébe egy hosszabb ideig. Meglehetne indítani egy PvP RP szállat azzal, a killer fejére vérdíjat tûznek ki, némi ezüst vagy arany, és mondjuk pvp xp bonusz képében. Ezt ki lehetne hirdetni egy server messege-el, és megindulhatnának az egymással is versengõ fejvadászok.
Aminek meg az ész nélküli deathmatch kell annak ott van bori meg a mini