Én meg csakis a funcom-ot hibáztatom. A szabályokat õk írják, a játék kereteit õk határozzák meg. Nem az egyszerû "hülyegyereket" kell hibáztatni miért született hülyének hanem olyan keretrendszert kell csinálni amiben a hülyegyerek a helyére kerül.
Kicsit konkrétabban; Tettek a játékban Guard-okat. Azt hiszem mindenki számára nyilvánvalóan azzal a szándékkal hogy ahol ott vannak pvp mentes zónák alakuljanak ki. Ez eredeti elképzelés az lett volna hogy a guardok közelében ne lehessen sikeresen PvPzni. Ez valószínûleg mûködött is az elsõ évben aztán egyre kevésbé ahogy elszaladt a ló az AA-val meg Khitai gearekkel. Mikor én kezdtem játszani 3 éve akkor már nagyon nem mûködött demok, hoxok, sinek és rangerek nem foglalkoztak sokat azzal hol van guard vagy nincs, öltek az mellett is mert nem érdekelte õket sem az 5 perc kriminál sem a pve halál büntetés ha kaphattak egy pvp killt érte meg némi pvp XPt. Te nyilván nem ismered ezt a dolgot de aki kicsit játszott PvPn az tudja mirõl beszélek. Ha egy role player ilyesmit lát akkor azonnal elmegy a kedve a játéktól és nem jön vissza soha. És a funcom a mai napig nem kezdett ezzel semmi!
Pedig annyira egyszerû lenne a megoldás. Ha valakinek crimial flag-ja van nem kaphat semmilyen címen pvp XP-t. Kész! Egyetlen plusz sor a code-ban. Néhány szintén nagyon apró változtatással meglehetne csinálni hogy szerepjátékosok, PvP és PvE funok mind együtt játszanak a többség elégedettségével. Meg lehetne csinálni hogy szinte bárhol lehessen pvpzni, ha az illetõ kész megfizetni az árát. Persze ilyesmikhez ötletek, és átgondolt koncepciók kellenek. Azoknak pedig mindig híján volt a funcom.