Nem véletlenül írtam a külcsíny-belbecst. Nem vagyok én mazochista, perszehogy jobban szeretek én is csilivili effekteket nézegetni meg fotorealisztikus grafikát, csak nem olyan áron, hogy a kiterjedtebb belsõ tartalomról le kell mondanom. Az én értékrendem szerint a szabad barangolás egy mmo-ban olyan alap, mint pl. az egér használata a számítógép mellett. Ha az nincs megette a fene az egészet. GW anno emiatt került uninstallra anno kb. 1 óra játék után.
A wow sikerét divat mostanában lebecsülni, de sajnos a számok makacs dolgok, a több mint 10 milliós elõfizetõi létszám magáért beszél. Egyszerû a játékmenet és ettõl nagyszerû, kellõkép változatos a tartalom, de mégsem. De ezt te is nagyon jól tudod, vanguard, lotro, stb. után is visszatértél wowozni, megcsináltátok a 8. guildeteket is és így tovább. Megtorpant? 3 éve fluktuál, amikor az új belépõk száma alacsonyabb, mint a kilépõk száma akkor kidobnak vmi új contentet és hopp csinálnak újabb 2 millió elõfizetõt. Korszakalkotó tartalom kerül bele? Abszolút nem. Jó üzleti stratégia? Zseniális. A jól bevált középszerû felépítést, tartalmat viszik tovább okosan ami a puszta számok alapján hihetetlenül sok embernek tökéletes. Elõzõ blizzard játékok? Adtak egy stabil félmilliós elõfizetõi bázist. Hej de messze vagyunk attól már.
Conanról vhogy egyöntetûen ugyanazokat a kritikákat látom vissza minden forrásból. Kérdés, hogy akkor hack'n'slash vagy ügyességi a játék? Illetve milyen hatása van akkor a statoknak, jobb gearnek?