Új kezdés csak akkor szokott kelleni ha a statokat variálod (tehát átírod az egységek/NPC-k karakterisztikáit és tudását mert az friss játék indításakor egyszer betölti a program azt onnantól azt használja ha változnának a beállítások akkor sem a változtatást fogja alapul venni). Felszerelés változtatása nem igényel új játék indítást, ahogy a képzési útvonal változtatása sem (tehát ha variálod hogy mibõl mi legyen képezhetõ).
Tárgyak értékeinek átkaristolása sem igényel új játék indítást, de életbe lépni egyes elemei majd a következõ árú frissítéskor esedékesek (már a boltokban, a viselt cuccok értékei ha változnának az azonnal észrevehetõ lesz, a bolti frissítés inkább a gyakoriságban meg árban való változtatás miatt kell). Ez meg hetente van.
A persuasion valóban a PoP-ban lett charisma alapú.
Backup-ot felesleges készíteni, mert a program maga készít neked minden mentés után egy backup-ot arról a fájlról amit maceráltál. Ehhez odabiggyeszti az idõpontot is hogy tudd. Szóval ha valamit elrontanál (nem tudom mi romolhatna el a kérdéses editor által macerálható fájlok értékeinek variálásával, hogy ne mûködjön a program) csak visszanevezed a mentett fájlt eredeti nevére és újra alap értékekkel játszhatsz.