félreértesz , nem egy falba ajtót akarok csinálni, hanem a helikpter törzséböl az ablakok , lenyitható felületeket kivágni, ugy, hogy a topológia megmaradjon négyszögű szerkeszthető formában, tehát ne legyen annyira sok polygon , hogy ne lehessen kiigazodni rajta.
Illetve van itt blenderben olyan opció, hogy ugy lássak át a felületen, hogy ne kelljen wirefreme modba kapcsolnom, mint az alt+x a maxban?
Meg ha uj testet hozok létre akkor miért nem annak a középpönjában van a manipulátor gizmoja, miért ez a nyamvadt 3d kurzor körül, igy nem tudok normálisan mirorr és forgatást megcsinálni,mert olyan helyen van a forgástengely poziciója ami nem megfelelő számomra.
ÉS a tükrözés tengelye mellett, hogy tudom a vertexeket a nulla értékre állitani, hogy ne lógjanak át egymásba?
Ja és van e lehetőség olyanra, hogy szabályos formára méretezni a kijelölt vertexeket.MErt a wings3d-ben volt egy olyan lehetőség, hogyha páros vertexet kijeloltem akkor ugy lehetett öket elmozgatni, hogy egy körpályán legyen mindegyik, igy a smooth után kör lett az azelötti kusza vertex formából.