az mitól lehet, hogy a hátsó bub olyan más szinű mint a többi?
A normálok nincsenek forditva, és más anyag sem.
És még van pár kérdésem. a két felet, hogy lehet, ugy összeilleszteni, hogy ne lógjanak egymásba és ne is legyenek távol, tehát minden középső vertex a nulla értékre álljon?
Van mód valahogy a kijelölt vertexeket szabályos kör köré rendezni? a wings3d-ben a shift+scale funkcióval lehetett.
A panelek széleit, hogyan lehet egységesen sarkosra és élesre állitani, mert nem hiszem, hogy kézzel ezt meg lehet oldani.
A legtöbb profi modellnél ugy nézem, mintha csak minimálisan mozgatná egyesével a vertexeket és inkább valami toolal alakitja a formát és emiatt a vertexek egysorba helyezkednek el mind függölegesen mind vizszintesen. jó lenne tudni, hogy ezt hogyan, mert látszik hogy haladok, de az egész egy kicsit mégis kuszának tünik és nem olyan szép a topológia , pedig 4 szög mindenhol.