Jó látni igen. Nem látta a Jeff úr a terminátort ? Hát nézze meg. Én annyira a kopásokat nem kedvelem, sőt én mindenből az újat szeretem. Azt mondom mert valami nem kopott, lehet azért még életszerű. (Gondolom a terminátor fejében nem kopik egy nem mechanikus dolog.)Ha majd jól megy a modellezés később lehet rátérek arra hogy kopottas is legyen, persze a samples-t nem tudom megemelni így az anyagozás nem látszik rendesen ilyen távolságból, pedig nem sima a felülete. Ugyan textúrát nem szeretek használni és itt sincs, de felületi geometriát azzal ellátom a felületeket csak nem látszik. Az bevilágítós ötlet jó ötletnek tűnik, nekem is eszembe jutott még régebben, de azóta se éltem a lehetőséggel. Majd lehet hogy le kéne mentenem egyszer egy jól sikerült bevilágítást. Amúgy azt figyeltem meg hogy ha elkezd az ember modellezni több dologban is fenn akadhat ha jó megfigyelő. A számítógéppel generált effektekben a test másként van le modellezve tehát a kelléktől eltérő lehet ha vegyesen használják a filmben mint a Hypercube című filmben is. Aztán a kellék és a kellék közt is van különbség az megint megkavarhat. Sokszor belerondítottam abba ami már jó volt és a bevilágítással is így egy filmben ha közelről ha távolról világítják be a jelenetet optimálisan maguknak bevilágítják. Ám ha én világítok be valamit távolról és közelítek kamerával majd render , de a fényeken nem változtatok akkor eltérés lesz, és fordítva is ami közelről bevilágítottam az távoli kamera nézetből eltérő lesz mint a filmeken. Gondolom pont azért mert a filmekben mindig az aktuálisat világítják be úgy hogy jól látsszon minden a jeleneteken ám a valóságban ilyen nincs. Mondjuk nálam erőteljesebbek lehetnének a színek , de én direkt szerettem volna ilyen tompább hatást az életszerűség kedvéért. Persze nyilván csak egy filmbeli kelléktárgyról beszélünk , de még is ha az életben létezne azt gondolom valahogy így nézhetne ki. Persze ez a bennünk lévő világkép kérdése ki milyennek látja vagy érzékeli a dolgokat.