Megpróbálok visszaemlékezni de ilyen alap hibák voltak . Nem parentoltad össze az alkatrészeket és mikor mozgattad a csövet a többi alkotórésze ott maradt . Az animáció kezdőpontjától pár másodpercig hibás az animáció ,utána ez a furcsa megoldás hogy nem a kamerát mozgatod a helyére hanem az alkatrészt forgatod be a képbe .Nem tudtam eldönteni ez szándékos a fix megvilágítások miatt vagy csak nem jöttél rá hogy a megvilágító testek fényét is animálhattad volna ,de itt szét is esett a kard mivel nem parentoltad össze. A parentolás lényege hogy az alkatrészeidet nem olvasztja egy alkatrészé (ctrJ)hanem kijelölgetve az utolsó kijelölt alkatrészed ami narancssárga körvonalú ctrP hatására szülője lesz a többinek és ha ezt mozgatod mozog vele együtt a hozzárendelt objektum de ha az objektumot mozgatod nem mozgatja el a szülőt. A megszüntetése ugyan így kijelöléssel altP vel lehet a megfelelő opciót kiválasztva hogy figyelembe vegye az elmozgatást vagy ne stb...
Aztán feltűnt hogy a nod editorban amikor a rétegeket csinálod egy blur effekt kétszer is vissza van kötve ugyan abba az elágazásba más értékkel viszont nem láttam hogy animálod így meg semmi értelme de annak a kontraszt növelésnek sem láttam érdemi értelmét ha csak nem az volt a terved hogy animálod ,szóval én ezeket kitöröltem mert a kép minőségét nem befolyásolták .
Itt kell megemlíteni a legfőbb hibákat amit ilyen rétegelésnél el lehet követni és én is elkövettem .Ha csak így símán ADD műveletekkel összeadsz rétegeket akkor egymásra vetíted a képeket , olyan mintha MIX elnél . A lézersugár átlátszik a kardon . A scene beállítások oldalon meg kell határoznod hogy melyik rétegnek melyik réteg legyen a maszk rétege vagyis az a rétege amin szereplő objektumok kitakarják ezt a réteget . Ezt beállítottam neked láthatod mind a két lézersugárnak az 1 es réteg a maszkja mert mind a két sugarat takarnia kell a kardnak.
Ezzel az utó homályosítással láthatod egy gond van csak, nincs mélysége vagyis olyan mintha a kamera lencséje lenne maszatos ezért hamis ködöt csak beállított jelenettel tudsz fényképezni vele viszont gyors.
Ami miatt nyertél két órát az az hogy itt a scene oldalon a 2 és 3 rétegednek nem 1000 hanem 10 samplest adtam meg mivel teljesen fölösleges egy fényforrást 1000 szer samplerelni hiszen csak a fénycsík alakjára színére és erősségére van szükségünk . Te lényegében két órát járattad a géped és fogyasztottad az áramot a semmiért . Az anyagoknál az üveg lencsénél nem glass volt hanem glossy az anyag . most több nem jut eszembe az időrablókat meg már korábban felsoroltuk olvasd vissza ha kell.