Kísérletezz ,én tippem hogy mixelj rá egy diffuz shadert és akkor nem változatod a rougnest . De ez az anyagozás is egy külön világ ,egyszer letöltöttem egy kocsit aminek a kasznija vagy ezer féle fajta shaderből és bekötésből állt hogy így csillogjon meg úgy ragyogjon.
Ez a másik dolog a lekerekítés hát elég szívás ,én azt mondom bele se kezdj. A művelet úgy néz ki hogy először ki kell jelölnöd a markolatot A utána Remove doubbles ,utána a gombot vagy mit utána szeparálnod P utána idéglenesen át kell alakítanod zárt objektummá F. Utána rámész a markolatra és választani kell egy Boolean módosítót azon belül Intersect et kell választani ,objektumnak pedig a szeparált gombot vagy mit . Ha szerencséd van és jól elszeparáltál mindent akkor beleépíti a gombot a markolatba mintha az a markolat része lenne és apply . Utána a szeparált gombot eldobod és elkezdhetsz dolgozni a markolaton amin újból kinőtt egy gomb és látod az éleit . Most egyesével körbejelölgetheted azt a nem tudom hányszáz vonalat utána ha szerencséd van CtrlB vel és egér húzással lekerekítést hozhatsz létre ,a görgővel a lekerekítés felbontását választhatod.
Na most ez egy primitív objektumon elég egyszerűen hangzik csak a te kütyüd mindennek mondható csak primitívnek nem. Én megpróbáltam megcsinálni de esélytelen , a boolean 10mp ig gondolkozik . Hurkot nem tudsz kijelölni , ctrlB annyira szaggat hogy az már nem is szaggatás hanem 10mp szünet egérimpulzusonként. Egy ilyen komplex meshen dolgozni félmilliós kártya kéne megkockáztatom hogy neked nincs ilyen ahogy nekem sem.