Sajna töredéke van csak annak a gépnek amit felvázoltál, ez renderelési időn meg is látszott, sztem bonyolultabb alakoknál is meglátszana ha sok polygont használnék. Fél év nem rövid idő, de igazából többre számítottam. Igen a textúra meg az anyagválasztás egy külön művészet ezt sikerült a tutorialokból leszűrni. szóval ennyire elterjedt a 3dmax, hogy elnyomja a blendert? :( Ahogy leszűrtem pár blog posztból jópáran otthagyták a 3ds-t évtizedek után is, ezért csillant fel a szemem, igaz kevesen választották a Blendert, sokan a Modora esküdtek fel stb. A posztok lényegi mondanivalója is az volt, hogy az összehasonlított szoftverekkel meg lehet ugyanazt csinálni egyik se jobb mint a másik, csak más.
Viszont a tapasztalatodnak engednem kell és úgy néz ki ismét rosszul mértem fel a terepet :(
A példák amiket említesz pedig általam "alap", "ezt csak tudja a program" dolgoknak gondolt események, de ezek szerint nagyon nem az. Ha ilyen dologhoz érünk akkor majd másképp kell megoldanunk. Viszont muszáj kitartanom, mert nincs más. Nem arról van szó, hogy nem tölthetném le illegálisan a 3ds maxot, de abban is ugyanúgy kezdő lennék és kétlem, hogy gyorsabban haladnák vele, meg attól nem lenne jobb gépem stb. Szóval csak az maradt, hogy reménykedek, hogy nem volt minden hülyeség amit a Blender dicséretéről hallottam :D
Remélem nem sért a kérdés, de vállalsz fizetős munkákat? Hogy néz ki a megrendelés, miket csináltál mostanában? Hogy alakul a fizetés, megbecsülik vagy már ez is olyan mint a grafikusoknál, hogy az indiai csinál valamit nekik gombokért és megelégednek azzal is? Akár privátban is válaszolhatsz ha ezzel nem szeretnél offolni.