Jah értem, igazad van sajnos a 3dmax standard lett és még mindig baromira szűk látókörű a fő irányvonal, de ezt hagyjuk is. Munkákat sem gondolnám, hogy bedobálják az ablakon vagy látnák, hogy hű de szép és felbérelnének talán ilyen freelancer oldalakon lehetne találni. 3ds-be tud exportálni a Blender is, ha meg megvan amit kért nem érdekli miben készült. Viszont ez tényleg nem prioritás most.
Igen AMD 5770, proci AMD Phenom 2 965BE szóval eltart a render, de nem is fontos csinálnom ugye, leginkább magam örömére futtatom végig mert jó ránézni az eredményre és ha nem sok samples akkor gyorsan lefut. Ha meg olyan kéne úgy hagynám a gép éjjel is dolgozhat. Épp azt tanulmányoztuk Jeffel, hogy kell Cry Engine játékmotorba átvinni a dolgokat. Elég érdekes téma mert látod a material neveket milyen furcsán kell megadni. Szóval valamilyen szinten mintha kezelné is a materialt, de már mástól is úgy hallottam inkább a textúra a menő. Viszont láthattunk már játékban üveggömböt, szóval valamennyi anyagot is kezel, de nem úgy, ahogy nekünk rendereléskor van egyszerűsítés. Meg pl fizikai dolgokat is néztük, ha a játékban valós időben számolná ki leesne az FPS a francba :D Viszont ha én a gyenge gépemmel pár óra alatt leszimulálom majd betesszük a játékba ott már csak "lejátszódik" tehát nem kell újra számoljon mindent :)