xelag, az jo.
ajanlom megvetelre a maya, a 3d vilaga cimu
konyvet, ami megtanit a progi hasznalatara,
s a 3d-s alapokra anelkul, hogy szamitastechnikusi
szakkepzettseg kellene hozza. en is azzal kezdtem.
raadasul magyarul.
de nekem tul bonyi lett egy ido utan a prog., s valoban
egy professzionalis szoftverrol van szo, amit az en kispalyas
mentalitasom nem tud bekebelezni. na meg hogy fizetos........
a lelkiismeretem sokszor fortyogott emiatt. :)
a blender huuh, oregem, meg bonyibb, felelmetesebb prognak (es
foleg bugosabbnak!) tunt az elejen. de aztan eladtam a p3, 1ghz-s
gepemet anyagi okok miatt, s kesobb vettem egy alig pentium, 166mhz-es,
16 mb ram-os, 4mb grafikai kartyas, win95-os micsodat (mert gep nelkul nem
tudtam elni), es az egyetlen progi ami elfutott rajta az a blender volt.
nem volt mit kezdeni, ha ez van, bele kellett torodnom. lassan elkezdtem
jatszogatni vele (hihetetlen, de rohadt stabil volt a win95-on, s a blender
2.36-os verziorol beszelek), s rajottem, hogy amit bugnak hittem az a program
ugymond normalis mukodese volt, marmint minden energiajat a feladatra
oszpontositotta, s a latszolagos lefagyasok par masodperc utan frissultek.
komolyan, aki tudja milyen idiota jatek volt a tomb raider a legelejen, s
kesobb megszerette, az most tudja, hogy erzek a blender irant.
asszem nem fogok nyulni mas progihoz, s most hogy a 2.37-es verzioba
belenyomtak a soft body-s cuccokat, boy! szinte minden megvan a progiban,
amivel jo kis animaciokat lehet kesziteni.
aki nem hiszi, csekkoljon szet a neten, ismet csak mondani tudom, sasoljatok
meg a galeriakat a blender oldalan, ingyen kajahoz kepest nem rossz.
ha valakinek van valami kerdese a blenderrel kapcsolatban, nyugodtan irjon
ide, megprobalok ra a legjobb tudasom szerint valaszolni. bye.