valaki tud valami ésszerü átlátható leirást vagy tutoriált, hogy hard surface vagy subD modellezésnél , hogyan lehet a leg jobban használni, mert valahogy nem birom megszokni ezt a blender rendszert.
3dsmaxban szinte csak a shiftet és a CTRL meg az alt gombokat kell használnom az egér mellett a modellezéshez, itt meg mindenhez a billentyün kell nyomogatni . Ennyi gombot megjegyezni nem egyszerű.
Meg a kijelöléshez és a megszüntetéséhez is meg kell nyomni valamit, arra a origo szerű ikon meg nem tudom mire szolgál ,de ha valami üres területre bal egérrel kattintok egyből odaugrik.
Repülő modellt szeretném csinálni keresztmetszet refképek és 3 nézeti kép felhasználásával,tehát a méret és alakhüség lenne a szempont, minél kevesebb poly felhasználásával.
3dsmaxban, már a modellezés simán megy,de át akarok térni a belnderre, mert ingyenes és minden benne van ami kellhet,de egyszerüen nem birom megszokni.