Annyiból igaza van, hogy ha ilyen dolgok léteznek az F1-ben, ami a mai szituációt is elõidézte, akkor érdemes lenne elgondolkodni a felsõbb körökben (FIA), hogy megéri-e a nézettségért és a pénzért a pilóták életét kockáztatni a szabályokkal . Indy-ben az a speciális helyzet adódott, hogy ezen a versenyhétvégén kívül nincs lehetõsége tesztelni senkinek, így vagy beválik a számítás, vagy nem, Bridgestone-éknál most bejött, Michelin-éknél nem ...
Az európai futamok elõnyben vannak a tesztelések miatt, de azt is figyelembe kell venni, hogy hiába a strapabíróbb gumi, hiába akármi, ha egy derék defektes akar lenni, akkor az az is lesz .
Annyit remélek, hogy az FIA-nál elgondolkodnak, hogy mit milyen áron engedünk, vagy nem engedünk meg a szabályokkal, most nem engedtek a 21-bõl, a nézettség fontosabb volt, de átestek a ló túloldalára, és a lehetõ legrosszabbul sült el .
Nincs értelme ujjal mutogatni, hogy ki, és miért hibás, mert ez nem olyan egyszerû hátterû dolog, hogy bárki csak úgy eldöntse, hogy konkrétan ki hibázott . Minden tábor kígyót-békát fog most a másikra ráaggatni, de ezzel csak a F1-nek ártanak, pedig a mai eset is jól mutatja, hogy ha valaki megtilt / nem gondol át / hibázik valamit, akkor létezhet a csapatok között összefogás, és ez szépen vissza is fog ütni, és hogy ebbõl mi lesz, azt a bedobált üvegek tökéletesen tükrözik .