Hát,ráértem 1 kicsit (),ezért itt a Gamespot elõzetese a Phase Two-ról!
Codename: Panzers, Phase Two a hónap végén esedékes(idõközben eltolták következõ hónap végére),és ez alkalommal nem kell félni,hogy elveszik a versengés közepette. Az elsõ játék a sorozatban, a találó címû Codename: Panzers, Phase One, tavaly szeptemberben jelent meg(nálunk mondjuk júliusban) a nagy izgalmat keltõ hatalmas stratégiai kiadások,mint Rome: Total War és Warhammer 40,000: Dawn of War melett. Mégis, a játéknak sikerült,hogy ráfigyeljenek a tökéletes játékmenete, elpuszthítható környezet, és dögös stratégiai újításaival. Sikerült rátennünk a kezeinket egy közel kész verziójú Phase Two-ra, és eddig elmondhatjuk,hogy megtart mindent amiért szerettük a Phase One, de új tartalmat ad, e melett néhány újdonságot.
Észak-Afrika tökéletes tank csatára, de gyilkosság ha egy szegény gyalogos vagy a nyílt tûzben..
Amikor elsõnek indítjuk Phase Two-t, az elsõ észrevehetõ újdonsága a játéknak,a lehetõség,hogy játszunk mint partizán vagy gerilla harcos, továbbá a hagyományos Szövetséges és Tengely oldal. A partizán oldal 1 bónusz oldal, és az elsõ két kampány teljesítésével érhetjük el. Phase Two elmozdítja a fókuszt a háborúról Phase One-tól, mivel a kavicsos homokkal borított Észak-Afrikában indul, a buja növényzetû Európa helyett. Van egy olasz és egy jugoszláv hadjárat is. Nyilvánvalóan ez azt jelenti,hogy új nemzetek fedezhetõek fel a játékban,névszerint az olaszok. Vannak új irányítható hõsök is, új rendelkezésre álló egységek, és egy teljesen új felfedezhetõ történet. A többi valós idelyû stratégiai játékkal ellentétben, nagy hangsúly van a történeten is a Phase Two-ban, mivel rengeteg átvezetõ és naplõ bejegyzés van,hogy összerakja a változó küldetéseket.
Nem meglepõen, a játékmenet a Phase Two-ban nem sokat változott, ami várható volt, mivel ez egy közvetlen folytatása az elõdjének. Egyszerûen nicns sok idõ piszmogni; már ha lett volna rá szükség. A játékmenet mechanikája a Phase Two-ban tökéletes maradt, és teszik ahogy több háborús játékot összekevertek a valós idelyû stratégiával. Példaképp, ez az a játék ami nagy figyelmet szentel a taktikára, a valóságos fegyver és jármû modellezés melett. Hagyományos gyalogos nem tud elpusztítani egy tankot fegyverével (mint más játékokban). Ebben a játékban, szükségünk van olyan fegyverre ami áttöri magát a tank páncélján, mint egy másik tank vagy a páncélököl. Ez nagy hangsúlyt szentel arra,hogy legyen egy kiegyensúlyozott osztagunk,ami elbánik minden féle ellenséggel. Szóval amíg hagyot,hogy a tank-ölõ egységek a tankra koncentrálnak, összetudod vonni a gyalogosaidat egy épületben,hogy védelmet nyújtsanak,vagy hogy bónuszt szerezzenek más gyalogos megsemmisítésével.
Az új kavicsos helyszín és a néhány újítás melett, Phase Two eléggé úgy néz ki,mint a Phase One. Ami azt jelenti,hogy még mindig átkozottúl jól néz ki, még akkor is ha már kezd öregedni az új generációs stratégiai játékok melett. Apró részletek, mint ahogy a tank mozog a felfügggesztésén. Mindezek melett, a 3d motort (Gepard) használja még mindig a játék a valós idelyû átvezetõknél, és lenyûgözõ,hogy milyen jól néz ki a grafika közelrõl. Az Észak-Afrikai pályák szokatlanul nagyok,de mivel fõleg csak sivatagok,ezért van néhány épület amit a gyalogosok elfoglalhatnak.
A kényelmes oktató rész gyorsan megtanít a játék kezelésére és bemutatja a Phase Two újdonságait.
Alapvetõen, minden egységnek van egy korlátozott látó távolsága. Azon kívûl van a "fog of war". Azonban, gyakran meghaljuk a közeledõ egységeket,mielõtt meglátnánk õket, és a játék kitesz egy ikont,hogy az embereink milyen hangot hallanak (például motor hang) és hogy melyik irányból jön. Az éjszakai csaták bevezetésével, már van fényszóró ikon is,és láthatjuk a közeledõ egységeket már távolról is (ha be van kapcsolva a fényszórójuk). Ez ellenünk is jó, mivel bekapcsolhajtuk a fényszórónkat,hogy jobban lássunk a sötétben, de ekkor válallnuk kell a rizikót,hogy az ellenség messzirõl felfedezhet.
Újításként az egyjátékos kampány melett, a játék tartalmaz skirmish(csete-paté) és csapat skirmish módot,mint az elõzõ részben. A többjátékos rész is tartalmaz skirmish és csapat skirmish módot maximum 8 játékos számára. Ezen a ponton, Phase Two is nagyot alakít, és úgy látszik folytatni fogja az erõs játékmenetet amit az elsõ rész hozott. Remélhetõleg több játékosnak lesz lehetõsége kipróbálni a közeledõ nyári szélcsendben.