jó, hogy szóba hoztad, mert nekem is kedvencem ez a zene, kicsit érthetetlen is, hogy ez miért nem került bele akár a korabeli, akár a későbbi ismert remekművek táborába.
megerősítem, igen, a zene 96-os, ezt már Te is tudod :)
ezen a néven valóban egy egyslágers csapatot hallunk, de mint az elmúlt 40 év zeneiparában oly sokszor, itt is arról van szó, hogy néhány zeneszerző,előadó,produkció ezerféle néven és formációban tolta a piacra a zenéket, aztán a producerek várták, melyik merre tart, hová és hogyan futhat be, aztán amikre ugrott a nép, fogytak az eladások, felkapták a klubok, rádiók vagy dj-ék, jól promotálták őket, azok lettek a befutott előadók, zenék, szóval ők lettek az ismertebbek az átlag hallgatóság számára.
ez a szám talán mindössze 2 db cd-én jelent meg, olyan slágerekkel volt közös helyen és partiban (zenei értelemben is), amiket mindannyan jól ismerünk, ez valamiért mégis kimaradt a jóból.
holland-belga szerzőhármas műve, 2-ről tudok annyi érdemi infót, hogy René de Ruyter és Andres Romero, mindketten elsősorban a korai techno- és trance korszaknak szereztek számos előadó (együttes) néven zenéket, miközben nem csak mellesleg, az azóta jóval ismertebbé vált Ferry Corsten kezdő zenei útjait is egyengették alkotói munkájukkal, és néha elfordultak társ szerzőként az évtizedben már igen népszerűvé váló eurodance szerzemények felé is.
a dark side of the moon dalban inkább Romero hangszerelése és zenei stílusa a hangsúlyosabb, őt talán páran jobban el tudják helyezni, ha azt írom előadónak, hogy 2 Heaven, Medusa, vagy Nation 4
Romero-nak pl. a Medusa formáció alatt még szintén 96ban megjelent egy másik kedvenc zenéje, amiben ugyanez a női vokál hallható, akit viszont szerintem a sok hasonló zenéhez jellemző módon igencsak méltatlanul nem cimkéztek sehol, tehát, hogy ki a csaj, azt sajnos nem tudom, pedig megérdemelné, hogy legalább a neve megjelenjen azokban a zenékben, amikben igencsak erős szerep és jelentőség jutott a zenei összhatáshoz a női éneknek.