Air India 747-200, 1978: Magasságmérõ hibájából történt lezuhanás, a 190 utas és a 23 fõs személyzet odaveszett.
Japan Air Lines 747SR, 1985: Dekompresszió, mely megrongálta a hidraulikus rendszereket, 505 utas (az 509-bõl) és a 15 fõs személyzet meghalt.
United Air Lines 747-100, 1989: Az elsõ rakodótér ajtó zárjának hibája miatt dekompresszió és robbanás történt, az áldozat 9 utas.
El AL 747-200 (Cargo), 1992: A hármas hajtómû a pillonnal együtt leszakadt, tönkre téve a mellette lévõ hajtómûvet, megrongálva a szárnyat és a vezérsíkokat, a gép négy fõs személyzete mellett 43 fõ halt meg a földön, a becsapódáskor.
TWA 747-100, 1996: Az üzemanyagrendszer elöregedése illetve tervezési hibája miatt felrobbant a levegõben, 212 utas és a 12 fõs személyzet odaveszett.
China Airlines 747-200, 2002: A gép röviddel a felszállás után szétesett a levegõben. Feltételezések szerint a baleset egy 1980-ban történt faroksérülés és anyagfáradás okozta.
Ezek a balesetek kizárólag a mûszaki problémákra visszavezethetõk.