Én abszolút nem értek azzal egyet, hogy a grafika szar lenne, meg 2/5. Hogy a szereplõk poligonszáma alacsonya? Az. Hogy nincsenek pixel-shaderek vagy dinamikus árnyékok mint a Doom3 -ban? Valóban. Csaképp a fikázók ott tévednek nagyot, hogy egy játék grafikája nem pusztán ilyen technikai dolgokból jön össze. Azt persze elhiszem, hogy sokan már -sajnos- csak ezekre figyelnek egy új játéknál, aminek valószínûleg az Nvidia meg az ATI nagyon örülhet, mert ez készteti az embereket arra, hogy fél évente új kártyát vegyenek, csaképp ha objektívan nézzük, akkor a grafika technikai része sokkal kevésbé mérvadó, mint egy egységes és letisztult grafikai design a játékélmény szempontjából, és ebben a tekintetben -talán nem kell nagyon részleteznem- a San Andreas (is) a toppon van, úgy, mint ahogy az eddigi GTA részek is. Nézzétek meg a Driv3r-t. A kocsik sokkal több poligonból állnak, meg a textúrák is részletesebbek, de mit ér vele? Fél óra autókázás után unalomba fullad az egész (most a játékmenettõl, valamint attól is eltekintve, hogy az idegesítõ bugok miatt még fel is idegeli az embert...). A városok sokkal jellegtelenebbek mint akármelyik GTA-ban, nincs az egésznek semmi megkapó bája, ott ugyanis tényleg csak poligonokat meg textúrákat látok, nem magát a JÁTÉKOT. És itt félreértés ne essék,továbbra sem a játékélményrõl beszélek, hanem pusztán csak a GRAFIKÁRÓL, csaképp nem annak a száraz technikai oldaláról, hanem a mûvészek, designerek munkájaként elõálló összképrõl.
A technikai feature-ök ugyanis egy játékban csak az elsõ fél órában számítanak igazán, amíg az ember rácsodálkozik mondjuk egy-egy extra részletesen normal-mappolt szörnyre vagy autóra, 3-4 vagy 5-10 óra játék után viszont már mindez nem sok mindnekit érdekel. Ami viszont igen, hogy mennyire változatos, mennyire hangulatos és "odaillõ" a grafikai kidolgozottság a különbözõ helyszíneken, vagyis hogy mennyire van "egyben" a játék grafikai szempontból.
Nyilván az a legoptimálisabb eset, ha egy játék technikai és mûvészi szempontból egyaránt kiemelkedõ, de azt viszont be kellene látni, hogy a két dolog közül magasan az utóbbi szempont a lényegesebb...