Yo! Ménijet! Jól elbeszélnek itt a népek egymás mellett... No
A grafikai motor istenkirály. Azért, mert játék közben tölti az új textúrákat, a pályát stb. És ha megnézed, mekkora területet rajzol (jó, távolról butítva), akkor elég sok poligon.
A kép ratyi. Nincs shader, máris nem néz ki olyan jól. Tehát nem olyan szép.
Na szal szerintem a progi nem szépen néz ki, hanem jól. Biztosan nem a cubemap-okkal izzadtak a fejlesztõk, amikor az autók renderelését csinálták, viszont aranyosan törnek, és nagyon jól néz ki, amikor egy robbanásnál ajtók, kerekek repülnek szanaszerte.
Megadhatja az élményt az is, hogy az utolsó repedésig minden részlet látszik a falon, meg a fém fémnek, a fa fának látszik, meg megadhajta az is, hogy olyan dolgokat programoztak le (real-time loading, ajtó-szanaszerte), amik igenis jól néznek ki és örülök nekik. Mondjuk én a doom3-mat töröltem le, mert meguntam, hogy mindig ugyanaz van (bár szépen); jön a szörcs, paff paff, vége. Tovább, következõ (szép) szörcs.
Amúgy a hibák engem is zavarnak, de mivel még nem kezdtem a missziókat vinni (várok a magyarosításra), csak ökörködök, ezért inkább röhögök ezeken a hibákon. Volt, hogy két rendõr közül az egyik kiszállt a kocsiból, elfutott, visszafutott, visszaszállt, átült a volánhoz, ahol a társa volt, a két rendõr szépen egybefolyt, és elhúztak. :) Meg volt, hogy bevágott elém egy ótó (sávot váltott), aztán eltûnt, mielõtt belerohanhattam volna. Az orrom elõl.