A "csapat" szó alatt különféle egységekbõl ( különféle sebességgel ) álló alakulatot értek. Ilyen fomrán, hogy a különbözõ egységek milyen irányból közelítenek teljesen mindegy. Egyébként ha figyelitek a videót a fickó nem arra veri a mellét hogy kára egy idõben érkeznek, sokkal inkább azt mondja, hogy nagyjából.
De itt van a bökkenõ egybõl. Mert tök jó, hogy le tudunk bombázni egy üteget és utána mehetnek a csapatok, de hova ? Mért akkora szó, hogy egy idõben érnek adott helyre? Ne érjenek oda egy idõben! Menjen egy bombázó raj, ami szõnyegbombázással elsöpri az utat és utána menjen a fõ csapás. Közben oldalról szivárogjanak be kisebb tankok, amik esetleges stratégiai célokat tudnak megsemmisíteni, amíg a védekezõ a fõ sereg ellen harcol. Menjen X csapat Y cél ellen Z idõskála szerint. Ez az iagzi stratégia. Félrevezetni, beijeszteni, hátba támadni.
Engedtessék meg egy példa... Hogyan viszel egy tankcsapatot és egy vadász csapatot azonos sebességgel?
Másik dolog, hogy miért nem lehet azt beállítani, hogy mondjuk egy 100 egységbõl álló bombázó raj 10 es csoportokban támadjon 10 különbözõ célt azonos idõben, miközben a vadászgépek kötik le az ellenség légvédelmét. Én ezt hiányolom, ha ilyen szinten lehetne tervezni az lenne jó.
Másik dolog a leprogramozása... Tipikus modell probléma, hogy amit mondasz igaz teljesen sík felületeten történõ egyenes vonalú egyenletes gyorsulás esetén.
Lássuk csak hol halhat el a dolog...
Pl 2 tank van és van egy olyan akadály amely mellett csak egyesével férnek el.
A tankok nem képesek légvonalban haladni.
A táj egyenletlenségei miatt hol lelassulnak hol felgyorsulnak.
A repülõknek fel kell emelkedniük egy hegy miatt.
Szóval ez nem olyan egyszerû inkább differenciál egyenlet megoldásnak mondanám prediktor-korrektor módszerrel. Ez meg nem ált. isk. tanagyag asszem.