Bonyolult? Vazze pont ez egyszerûsít. A valóságban így mûködnek a dolgok, elõre tervezel, kiadod az ukázt azt csinálják, ha van valami szólnak. Nem azt mondja a parancsnok: OKé ti 10en lesztek az egyes csapat menjetek xyra. Odaérnek, visszaszólnak, akkor mondod kit támadjanak...stb.
A Cossacks 2 pont azon bukott el (legalábbis nálam), hogy sok egység esetén, egyszerûen átláthatatlanná vált az egész. Namost ahhoz képest messze több egység lesz itt. Hogy fogod átlátni? Ha 3 fronton harcolsz monjuk és még nuke-ok is jönnek, azt hogy látod át? Pont az teszi bonyolultá, hogy ilyen dolgokat kihagynak belõle. Persze ez az egyszeri 10 éves (amcsi) f***nak már sok lenne, mert elõre gondolkodni képtelen, tervezni egy normális támadást meg pláne képtelen....
És ha ez benne van sem jelenti azt, hogy megtervezed, kiadod a parancsot és hátradõlsz, hiszen figyeled a csata alakulását, hogy ha gáz van közbeszólj, de pl. itt jöhetnének be olyan dolgok, hogy morál. Nem hajtják végre a kiadott parancsot, mert beszartak, inkább visszavonulnak, így meg kevésbé kéne hátradõlni, viszont szerintem sokat dobna a játékélményen, az ember anélkül élvezhetné a gyönyörû csatát, hogy állandóan eszetlenül klikkelne, vagy pausolgatna....