Nekem is hasonló tapasztalatom volt a "Daroza's Sanctuary" pályán.
Az elején iszonyú kemény rush-t nyomott a 3 AI. Aeon-nal voltam, õk pedig a 3 másik faj. Ezen a pályán 2 irányból lehet jönni és meglehetõsen intelligensen rush-oltak az AI-k. Csoportban 20-asával, egyszerre két irányból, megkerülve a védelmet, ha lehetett. T1 bombert nem küldtek, de késõbb 2 T2 + 3 T1 bomber kötelékek jöttek.
A védelmem az egyik oldalon az ACU + 2 T2PD + T2 mobile shield volt, a másik oldalon pedig 5 T2 heavy tank + 2 T2PD + T2 mobile shield.
A kulcs ezen a pályán az, hogy hatalmas mennyiségben van szétszórva material mindenhol a pályán. Ezért az elején hajlamos az ember nem fejleszteni a Mass extractorokat. Viszont akkor a csata kellõs közepén hirtelen leáll az gazdasága. Ezért már az elejétõl, amikor még bõven van mass, fejleszteni kell a Mass Ext.-kat. Nekem 90 mass-ig ment fel a T3 elejére. Addigra már 4 + 4 Harbringer is volt a védelmi vonalon + 2 +2 T3 pajzs. Ez ellen semmi, de semmi esélye nem volt a rush-nak.
Felépítettem egy GC-t és meglátogattam vele az északi szomszédot. A rush bázis úgyszólván semmi védelmet nem tudott felvonultatni, a GC úgy ment át rajta, mint kés a vajon. Ugyanez a GC átsétált az Észak-Keleti bázisra, egy újonan épült pedig a Keleti bázist kereste fel.
Pedig a bázisvédelmek hatalmasat fejlõdtek: egy váratlan Monkeylord támadást már csak akkor vettem észre, amikor a Monkey kiugrott a Lord-ból. ;-))) a 4 Harbringer-bõl 3 megmaradt, az összes T2 PD túlélte, csak a 2 T3-as pajzsot szedte ki az ML. Az ML-t lõtte még kb. 10 Sniperbot is, amiket tartalékba hagytam a bázis közepén, de az ML beért lõtávolba.
A régi SC szerintem sokkal keményebb volt, legalábbis a bázisvédelme mindenképpen. Az FA-ban ha az ember túlélte az elsõ 10 percet, akkor már meg is nyerte a csatát...